https://www.happygarden.co.il/

שמן המפ תופעות לוואי ומה כדאי לדעת

הסטנדרטים שלנו

אנחנו ב- Happy Garden מתגאים בכך שהמוצרים שלנו מיוצרים בארצות הברית בתקן GMP ומפעלים מאושרים על ידי ה-FDA. זה משמעותי במיוחד לצמיחה והתרחבות האמינות שלנו כחברה.

אנו מקפידים על בקרת איכות ותהליכים מדויקים, כדי לוודא שכל מוצר שיוצא מהמפעל שלנו עומד בתקנים הגבוהים ביותר. בדיוק לשם זה, אנחנו מבצעים בדיקות מעבדה על ידי צד שלישי. זה משמעותי מאוד לנו להבטיח שהמוצרים שאנחנו מספקים הם באיכות מרבית ומקפידים על היותם עם התקנים המחמירים ביותר. המוצרים שלנו משקפים את המחויבות שלנו לשפר ולהתקדם תמיד ולהספק ללקוחותינו את היתרונות המרביים של ה-CBD, וכל זאת בתהליכים מקצועיים ועקביים. אנחנו מבטיחים להמשיך לשדרג את תהליכי הייצור ולספק ללקוחותינו את המוצרים הטובים ביותר בכל פעם מחדש

 

שמן המפ תופעות לוואי ומה כדאי לדעת

מבין כל השמנים המבוססים על חלקי צמח הקנאביס, אחד המיוחדים שבהם הוא שמן ההמפ (Hemp) המופק מזרעי המפ – קנבוס – השם שניתן לזני סאטיבה מסויימים שכוללים ריכז מאוד נמוך של הקנאבינואיד Delta-9-tetrahydrocannabinol הידוע כ-THC, ומסיבה זו אינם גורמים לתופעות פסיכואפקטיות.
כתוצאה מכך, שמן המפ אינו כולל קנאבינואידים (חלק מתרכובות הקאנביס, כדוגמת THC ,CBD, ו-CBN). מצד שני, הוא ידוע בהרכב חומצות השומן הבלתי רוויות שלו (Pufa), בכמויות של חומצות אומגה 6, חומצות אומגה 3, ויטמין E (נוגד חימצון), ועוד.

ההבדלים בין שמן המפ לשמן CBD

שימוש ויעילות

כבר בשנת 2018 פירסם ה-FDA (מנהל התרופות והמזון האמריקני) נייר עמדה הקובע , בין השאר, כי השימוש בשמן המפ בטוח (GRAS – Generally Recognized as Safe) וכי אין אפשרות להשתמש בו כחומר ממסטל. לפי ה-FDA ניתן להשתמש בשמן לשימושים שונים, כולל לערבב אותו במוצרי מזון ושתייה שונים.
שמן ההמפ ניתן לבליעה (במקרים מסויימים גם לשימוש בדרך של מריחה). השמן נחשב יעיל כעזרה לטיפול בבעיות עור (במיוחד אקזמה), תופעות של עצירות, בעיות כלי דם ולב (הוא משנה לחיוב את מצב השומנים בדם ועוזר למניעה של קרישי דם), גורם לשינוי לטובה ברמות הכולסטרול הרע, יכול לעזור לטיפול בדלקות שונות (בהן דלקת מפרקים וכאבי ברכיים).
חשוב לציין כי כמו שמני קנאביס רבים ומוצרים שונים המופקים מהצמח, גם שמן ההמפ הוא מוצר יחסית חדש במונחים מחקריים, והוא נמצא עדיין בתהליכי בחינה ומחקר ברחבי העולם להעמקת ההבנה והדיוק לגבי היתרונות וחסרונות של השמן.

תופעות לוואי

כמו לכל מוצר, גם לשמן המפ יש חסרונות ומעט תופעות לוואי. חלק מהמחקרים הראשוניים ממליצים כי עדיף לא להשתמש בשמן יותר מחצי שנה רצוף (גבול אורך זמן המחקר שנעשה עד כה). קיימים גם דיווחים כי השמן עלול לגרום לנימנום ולעיתים לצריבות בעיניים ואדמומית, בעיקר אצל ילדים. משתמשים שונים דיווחו גם על תופעות לוואי קלות של שילשול, מצבי רוח, גירוי בגרון ובעיות בתיאבון. בהעדר מחקרים בנושא שימוש בשמן המפ לנשים בהיריון, עדיף לנשים מניקות או הריוניות להימנע משימוש בשמן זה.
תופעות לוואי אלו יכולות להופיע או להיות משמעותיות יותר כשאר משתמשים בשמ במינון גבוה. שימוש מבוקר, בעיקר בתחילת השימוש בשמן, יכול להיות בטוח יותר לבדיקה כיצד הגוף שלכם מגיב לחומר. במידה ואינכם סובלים מתופעות לוואי, ניתן להגביר את השימוש במוצר.
חברת Happy Garden המשווקת שמן המפ איכותי.

הרשמו למועדון הלקוחות

הרשמו לקבלת טיפים ומידע וקבלו כבר עכשיו 10% הנחה ברכישה הקרובה

להצטרפות (ללא עלות) לקהילת התוכן של happy garden וקבלת
קוד קופון מיידי לקנייה ראשונית באתר

    נרשמתם בהצלחה! הקופון בדרך למייל שלך
    בנתיים יש לך את הקופון גם כאן: welcome2023
    פשוט להעתיק ולהדביק בעגלת הקניות
    בנוסף נשלח אליך תוכן מקצועי, טיפים, ועצות לחיים מאוזנים ונטולי כאב.
    ניתן לצאת מההרשמה בכל עת.